بانک پارسیان منشا خدمات ارزشمندی برای مردم شده است

  • دوشنبه 27 شهریور 1396

اخبار => گروه خبر

کسب و کار نیوز مدیرعامل بانک پارسیان : در سایه دستاوردهای برجام، نظام بانکی کشور توانسته است اقدامات موثری در تأمین مالی در خارج کشور انجام دهد.
بانک پارسیان منشا خدمات ارزشمندی برای مردم شده است
بانک پارسیان منشا خدمات ارزشمندی برای مردم شده است
همزمان با هفدهمین سالگرد تاسیس بانک پارسیان، سومین مرکز داده بانک پارسیان با حضور استاندار سمنان، رئیس اتاق بازرگانی سمنان ، مدیرعامل بانک پارسیان ، عضو هیات مدیره ، معاون فناوری اطلاعات ، دیگر مدیران بانک پارسیان و شرکت های تابعه و مدیرعامل شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین ؛ سومین مرکز داده بانک پارسیان در استان سمنان افتتاح شد. 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازروابط عمومی بانک پارسیان، دراین نشست دکتر خباز، استاندار سمنان ضمن تشکر از خدمات بانک پارسیان، درخصوص این طرح گفت: انتخاب مرکز داده ها دراستان سمنان یک انتخاب کاملا حساب شده است و امیدوارم این اقدام به قوام و ماندگاری داده های مشتریان مردم کمک زیادی کند.  
دکترخباز درادامه سخنان خود یادآورشد: بانک های خصوصی نقش مهمی در اقتصاد کشور بر عهده دارند که  آثار و برکات آن را درجامعه مشاهده می کنیم که یکی ازبارزترین برکات آن فعالیت های  بانک پارسیان است که منشا خدمات ارزشمندی برای مردم شده است که باید صمیمانه از مدیرعامل و مجموعه همکارانشان دربانک پارسیان قدردانی کرد که تلاش های زیادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی داشته اند.  
استاندارسمنان اظهارکرد: از بانک ها درخواست دارم که در رونق کسب و کار و راه اندازی واحدهای تولیدی به استان ما کمک کرده و به هرمیزان که درتوانشان باشد ما را درحل مشکلات واحدهای تولیدی به شکل برنامه ریزی درامور جاری و یا سرمایه های ساده یاری رسانند.  
رئیس اتاق بازرگانی سمنان: امنیت خاطر مشتریان درزیرسایه تاسیس مرکز داده بانک پارسیان 
جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان نیز دراین نشست گفت: این اقدام بسیار ارزنده بانک پارسیان دردوران مدیریت دکتر پرویزیان و کلیه همکارانش جای تشکر زیادی دارد و این اقدامات علاوه بر اینکه امنیت مشتریان را تامین می کند بلکه آرامش خاطر بیشتری برای مدیران ایجاد کرده است که به تبع آن بانک مرکزی و سیستم بانکی هم متاثراز این امنیت خاطر هستند.  
مدیرعامل بانک پارسیان: همخوانی سومین مرکز داده بانک پارسیان با استاندارهای روزدنیا  
مدیرعامل بانک پارسیان در تاسیس سومین مرکز داده بانک پارسیان گفت: این مرکز نقش نگه داری داده های مشتریان بانک درسراسر کشور را برعهده دارد و درصورتی که سایت اول و دوم پارسیان دچار اختلال شود سایت به صورت مرکزی عمل می کند و کل داده های مربوط به مشتریان را ذخیره می کند که این امر برای امنیت سپرده گذاران با سرمایه گذاری به میزان 200میلیارد ریال انجام شده و این تاسیس به منزله کارخانه نگهداری داده هاست که برای محصولات مختلف استفاده می شود و همانند کارگاه نیازمند همان زیرساخت هایی که برای واحد تولیدی نیاز است مانند سیستم برق ، گاز، خنک کننده نیز در این مرکز فراهم شده است و به طور کل معماری آن به گونه ای است که با استاندارد های به روزدنیا همخوانی دارد .  
دکتر کوروش پرویزیان درادامه افزود: تاسیس سومین مرکز داده بانک پارسیان به عنوان ظرفیت اضافه ایست که برای‌ شهر سمنان برای موارد خاص حتی امکان ارائه سرویس به سایر مناطق را داراست بنابراین اگر نیازی بود باتوجه به اینکه استان سمنان از لحاظ فناوری اطلاعات دردرجه بالای استان های کشور است و ازمراکز پایلوت محسوب می شود؛ همکاران با ظرافت و دقت بالایی تلاش کردند که تمام امکانات مربوط به یک پایکاه مدرن را دراینجا فراهم کنند و همچنین آمادگی ارائه خدمات بیشتر نیز دراین مرکز فراهم شده است .او اظهارکرد : حوزه فناوری اطلاعات بانک پارسیان جزء اولین و مدرن ترین شبکه های پرداخت الکترونیک بوده  و اولین پوزها را بانک پارسیان ارائه کرده است که  اکنون بالغ بر یک میلیون پوز  شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در حال ارایه خدمت به اصناف است. خوشبختانه بانک پارسیان و دیگر بانک ها که به لحاظ نظام پرداخت الکترونیک همکاری زیادی کردند و ازسوی دیگر غالب پرداخت های مردم درسیستم الکترونیک است و امید می رود بعد از کار بزرگ دولت بعداز برجام و لغو تحریم ها شرایط به گونه ای فراهم شود که سیستم های پرداخت های داخلی با سیستم های پرداخت بین المللی همکاری داشته باشند تا صاحبان کسب وکار و بازرگانان، اساتید دانشگاه و دانشجویان بتوانند از کارت های الکترونیکی درخارج از کشور بهره مند شوند.
دکتر پرویزیان: در سایه دستاوردهای برجام ، نظام بانکی کشور توانسته است اقدامات موثری در تأمین مالی از خارج کشور انجام دهد
دکتر پرویزیان با حضور در جلسه ستاد تسهیل کسب و کار استان سمنان در جمع صاحبان کسب و کار استان به تشریح اقدامات صورت گرفته در شبکه بانکی کشور پرداخته و اعلام کرد: در سایه دستاوردهای برجام نظام بانکی کشور توانسته است اقدامات موثری در تأمین مالی از خارج کشور انجام دهد.
وی همچنین خوش حسابی بانک های إیرانی در نظام بانکداری بین المللی را یکی از اصلی ترین عوامل در توسعه همکاری های بین المللی دانست و ابراز امیدواری کرد همگام با اقدامات مؤثر دولت زمینه همکاری بیشتر بانک های خارجی در کشور، فراهم گردد
دکتر پرویزیان در ادامه سفر خود به استان در اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان حضور یافته  و با اقای جمعه ای، رئیس اتاق استان در زمینه توسعه فعالیت های مشترک تبادل نظر کردند.همچنین اقای خسروانی به تشریح اقدامات بانک در توسعه بانکداری شرکتی پرداخته و اعلام امادگی کرد بانک پارسیان در زمینه فعالیت های ارزی و اعتبار اسنادی و خرید دین با فعالین اقتصادی استان همکاری های خود را توسعه دهد.

ارسال نظر

ارسال


قانون جهش تولید مسکن در تقابل خوشبین‌ها و بدبین ها

قانون جهش تولید مسکن در تقابل خوشبین‌ها و بدبین ها

مجلس شورای اسلامی قانون جهش تولید مسکن را که مطابق شعارهای انتخاباتی ابراهیم رئیسی بود تصویب کرد تا بعد از مدت‌ها یک نهضت بزرگ مسکن‌سازی در کشور شکل بگیرد با این حال کارشناسان اقتصادی درباره این طرح نظرات مختلفی دارند

 از کاهش نرخ تورم تا کاهش نرخ در بازار بین بانکی

از کاهش نرخ تورم تا کاهش نرخ در بازار بین بانکی

ارائه منظم روند ماهانه تحولات اقتصادی و اقدامات سیاستی بانک مرکزی

 آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن افزایش یافت

آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن افزایش یافت

در حالی طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار بود آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن حدود ۲۰۰ میلیون تومان باشد که این مبلغ به ۳۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

هزینه وام مسکن گرانتر شد | برای دریافت وام ۴۸۰ میلیونی زوجین چقدر باید خرج کنیم؟

هزینه وام مسکن گرانتر شد | برای دریافت وام ۴۸۰ میلیونی زوجین چقدر باید خرج کنیم؟

هزینه اوراق تسهیلات مسکن نسبت به هفته قبل اندکی رشد داشته و بر این اساس متاهل های ساکن پایتخت برای تهیه این اوراق باید بیش از ۱۳۴ میلیون تومان پرداخت کنند.

تعیین تکلیف 2 هزار متر اراضی استان تهران

تعیین تکلیف 2 هزار متر اراضی استان تهران

استاندار تهران گفت: بلندمرتبه‌سازی بدون در نظر گرفتن پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و زیرساخت‌های لازم در درازمدت آسیب‌زا می‌باشد.

خانه های سنتی ایرانی

خانه های سنتی ایرانی

با نگاهی به معماری سنتی ایرانی، نقش و جایگاه ویژه خانه به عنوان یک المان مهم در معماری آشکار می شود. این عناصر که دارای روش ها و تکنیک های مختلف ساخت و اجرا می باشند دارای ویژگی های متفاوتی بر اساس اقلیم و فرهنگ هر منطقه هستند.

ویژگی مهم معماری سنتی ایرانی

ویژگی مهم معماری سنتی ایرانی

کاشی کاری های زینتی و شاهکارهای مهندسی هوشمندانه، حاکی از قدرت معماری ایرانی طی قرون متمادی اند. با داشتن بیست میراث جهانی یونسکو در ایران هیچ گاه با کمبود مکان های دیدنی مواجه نمی شوید.

سنگ آنتیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سنگ آنتیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سنگ آنتیک سنگی است که از کنار هم قرار گرفتن قطعه سنگ های کوچک شکسته در کنار هم به وجود می آید. معمولا این سنگ از سنگ های طبیعی تراورتن و مالون تشکیل می شود و بدون رنگ به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

مصوبه کمک هزینه مسکن کارگران ابلاغ شد

مصوبه کمک هزینه مسکن کارگران ابلاغ شد

معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تعیین کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.

هزینه ساخت برج مسکونی چقدر است؟

هزینه ساخت برج مسکونی چقدر است؟

هزینه ساخت هرگونه ساختمان مسکونی اعم از آپارتمان، برج، ویلا و غیره در چند سال گذشته بین 15 تا 30 درصد افزایش داشته است .

اصل ۳۱ قانون اساسی؛ حق مسکن از رویا تا واقعیت

اصل ۳۱ قانون اساسی؛ حق مسکن از رویا تا واقعیت

"داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است. دولت موظف است با رعایت اولویت برای آنها که نیازمندترند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند."

کدام صاحبخانه‌ها تنبیه مالیاتی می‌شوند؟/ دور زدن مصوبه افزایش ۲۵ درصدی اجاره‌بها

کدام صاحبخانه‌ها تنبیه مالیاتی می‌شوند؟/ دور زدن مصوبه افزایش ۲۵ درصدی اجاره‌بها

بررسی آگهی های خرید و فروش و رهن و اجاره مسکن در سایت‌ها حاکی از آن است که میانگین قیمت رهن کامل واحدهای نوساز در پایتخت ۵۳۹ میلیون تومان است.

بازارهای جهانی با بازگشت نفت ایران به تعادل می‌رسد

بازارهای جهانی با بازگشت نفت ایران به تعادل می‌رسد

اوجی گفت: وضع بازار جهانی نفت به گونه‌ای است که بازگشت نفت ایران به بازار می‌تواند به‌طور قابل توجهی پاسخگوی نیاز مشتریان و عامل ایجاد تعادل و آرامش در بازار‌های جهانی باشد.

تورم  ارزش دلار چه بر سر اقتصاد دنیا می آورد؟

تورم ارزش دلار چه بر سر اقتصاد دنیا می آورد؟

افزایش ارزش دلار در یک سال اخیر یکی از مهمترین خبرهای اقتصادی این روزها است.

بنچاق چیست و چه تفاوتی با سند دارد؟

بنچاق چیست و چه تفاوتی با سند دارد؟

زمان‌های قدیم‌تر بنچاق مورد استفاده قرار می‌گرفته است و کاملا منطقی است که افراد مدرن اطلاع کمتری از این نوع سند داشته باشند. در کشورمان ایران، اسنادی مالکیت مانند مبایعه‌نامه، بنچاق و قولنامه در طول تاریخ استفاده‌های مختلفی داشته است.

زمین ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تامین شد

زمین ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تامین شد

طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم در بخش مسکن است که سیاستگذاری برای اجرای ۴ میلیون واحد مسکونی در طی چهار سال را در برنامه قرار داده است.

بازسازی ساختمان و دکوراسیون خانه

بازسازی ساختمان و دکوراسیون خانه

ساختمان همانند یک نوزاد همواره احتیاج به مراقبت و تعمیرات دارد. رفته رفته با فرسوده شدن مصالح بکار رفته در بنا مشکلات گوناگونی از قبیل ترک، شکستگی، تخریب، آلودگی‌های انسانی، جانوری و محیطی، مشکلات تاسیساتی و غیره بوجود می‌آید.

تیمچه قم بزرگترین سقف ضربی جهان

تیمچه قم بزرگترین سقف ضربی جهان

تیمچه قم به عنوان بزرگترین سقف ضربی جهان و شاهکار هنر و معماری ایرانی است که به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در بازار مسکن ترکیه چه خبر است؟

در بازار مسکن ترکیه چه خبر است؟

بر اساس داده‌های یک اتاق فکر معتبر قیمت اجاره بها نسبت به سال گذشته در ماه فوریه ۸۴.۲ درصد افزایش یافته است. این افزایش قیمت در استانبول، آنکارا و سومین شهر بزرگ ترکیه یعنی ازمیر از ۱۰۰ درصد فراتر رفت.

برخی مشاوران املاک ماهی هزار کدرهگیری صوری برای وام ودیعه می‌دهند

برخی مشاوران املاک ماهی هزار کدرهگیری صوری برای وام ودیعه می‌دهند

عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک گفت: برخی دفاتر املاک بدون پروانه، در یک ماه هزار کد رهگیری صوری اجاره مسکن برای دریافت وام ودیعه صادر می کنند.