«آگاهان» رسانـهای است مستقل در زمینه تعامل هنر معماری و اقتصاد بازار املاک که به صورت فصلنامه منتشر میشود.
این رسانه میکوشد تا ضمن آموزش، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی در حوزه معماری و ساخت، فرصتی را برای توسعه ارتباطات، برندسازی، بازارسنجی، بازارسازی، بازاریابی و طراحی فروش و مهندسی این بازار پدید آورد.
«آگاهان» با بررسی وضعیت موجود بازار معماری و ساختوساز؛ رویکردها، چالشها و آسیبهای آن را شناسایی و مطرح میکند و در تلاش است؛ بستری را فراهم آورد تا ضمن ارتقاء سطح سلیقه و ذائقه مخاطب بازار، کُنشگران و باشندگان فعال در معادله معیوب و سردرگم عرضه و تقاضای امروز صنعت ساختمان بتوانند، صریح و بیپرده، طرحها و آرای خود را به اشتراک گذارند.
در این شماره میخوانید:
– تشکیل جامعه طراحان داخلی؛ تنها راه برونرفت از چالشها
– مبلمان فروشی یا طراحی داخلی؟!
– مصرف انرژى؛ مهمترین چالش معمارى امروز/ راهبرد طراحی بر اساس مصرف انرژی (LEED)
– نقش معماری در حل معمای بزهکاری
– جنبشى به نام «حرفهای بودن» در فرآیند بازاریابی و فروش ساختمان
– چه مشاورى را مىتوان کارشناس تخصصى املاک نامید؟!
– کاربرد شبکههای اجتماعی در رونق کسب وکار
– نقش مشاوران املاک در رونق معاملات مسکن/ گفتگو با مدیر فروش و بازاریابی شرکت مهندسی «لوتوس»
– گزارش اختصاصى «آگاهان» از فرآیند پیشخرید ملک در کانادا
– فراز و فرودهای حقوقی املاک؛ قرارداد مشارکت در ساخت
– پایان عمر بنگاهداری سنتی
– و …